Deklaracja dostępności
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ośrodek Pomocy Społecznej w Wąwolnicy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Wąwolnicy.
Data publikacji strony internetowej: 2018-06-15. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-03-30.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- Dla informacji brak właściwej relacji,
- Strona używa grafik aby przedstawić tekst,
- Na stronie internetowej nie zawarto celu linków w kontekście.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-22. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Deklarację poddano ostatnio przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-28.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Jolanta Pruchniak, ops@opswawolnica.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 793 830 216, lub 81 8825051. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Ośrodek Pomocy Społecznej w Wąwolnicy, Lubelska 39A, 24-160 Wąwolnica
- W budynku znajdują się 2 wejścia. 1 wejście z podjazdem dla wózków.
- Budynek parterowy, korytarze spełniają normy szerokości.
- Brak informacji głosowych,
- Dostępna pętla indukcyjna.
- Wyznaczone 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Prawo wstępu z psem asystującym nie zostało uregulowane.
- Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
- Toaleta nie jest w pełni przystosowana dla osób niepełnosprawnych.(brak uchwytów przy ustępie oraz przy umywalce)
- Jest możliwość wyjścia do osoby niepełnosprawnej.
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.